yes yes.. I’m sorry..

firstly, to suhail.. I’m sorry abt what had happend… I just cant stopppp myself from doing that stupid things like dat.. so, sorry yep..

hurm.. my nanny. so far… okeylaa… dipercayai ketersampukan.. bcoz everytime ngaji dpan dia. dia ckp.. “dah.. dah” and ya.. always asking for water.. dia kate dia panas.. uh ya.. kipas disebelah dia tuh.. ape yg panas.. saye pon tatau.. but ya, tok imam da halau dat “thing” dat nyte.. tp mcm x kuar je.. so, imam suro mandikan dgn air jampi.. fuyoo fuyoo~~ hahahahaha.. harapnye atok aku sihat2 saje selepas nih.. and aku da x risau sgt da…

ayah outstation.. ke Muar, ade kursus IPPJ.. haizz… baju skola x siapkan lagi.. uh ya.. my new thing… pindah sekola.. yep yep… harap x terslh langkah untuk pindah ke skola yg popular bukan kerana akademi tp disiplin pelajarnya.. harap jugak dapat naikkan name skola ituh.. hahahha.. aku sangat bersemangat nk ke sekolah memandangkan dan terpandang2.. mak aku ajar aku kimia dan mathematics form5~~~ yuhuuuu~~~ mak ajar anak sendri tuh beb~~~ adik aku bakal diajar P. Seni oleh mak aku.. and ya.. harap mak aku x dipindahkan sek…. klau x… hancur hatiku~~~ tidak!! tidak!!!

new year resolution? ape ek??? uh ya.. nnt aku post entry pasl ape aku da buat sepanjang tahun nih.. harapnye adela perkara2 baik mcm tahun leps.. klau x, celaka gila aku tahun nih.. uh tidak!!!!!!!

ps: zuhairi da kt KL.. hrpnye 06.01.2008, dpt jumpa cm ari tuh… hehehe.. 😀

Leave a Reply

