Minggu saye slalu terlajak tidur!

ngeh3. biaselah ituh. bile tydo da xpena nk cukop, akan slalu la saye terlajak tydo. well, tydo selepas mandi amatlah asyik smpikan kul 4 atau 5 pg bru sedar. ntah hape2. kwn2 aku pon prasan aku xcukop tydo. tp nk wt cmne. life is too busy to sleep. huhu.. poyo giler.

minggu nih da start kelas program hikmah. tuhan je yg tawu betapa aku sungguh penat ketika kelas tersebut dijlnkn. balik rumah pon bukan pd pukul 2 atau 3 sprti biase. klau x jejak 4 uh kire cm x g sek je gayanye. tdy mse klasss fizik, byk sudah gula2 mint yg aku minx dr raffi. deh… penat giler. da ar bilik media uh sejuk je. seb baik x tertydo skali.

hurm.. brckp psl fizik. aku kurang la bermnt bile cikgu fizik ituh jdk guru kelas aku. bukan ape.. makin terase jauh je. xrse cm ape aku rse mse cikgu bm jdk guru kelas. mayb psl fizik ituh cume 4 mse dlm seminggu pdhal bm lebih kurang 6mse dlm seminggu. tp tula… aku akn mint jgk kot bile pk psl contct lens yg cikgu uh pakai dan mungkin jugak psl bju dia yg mmg cntik2 ituh. huhu.. so, more plannings is coming up since mid year examination is just around the corner.

aku masih mcm biase. tydo awal, bangun lewt, homework x siap dan mcm2 hal lgk.. konklusi minggu inih jika dikira dari hari ituh smpi hari nih, adalah kurang memuaskan kerana telah terjadinye pergaduhan atau mungkin perselisihan paham antara aku, mr.weird dn berbagai2 jenis org lgkk. wanie bilang, minggu nih aku lain. yeahhh aku mmg lain sejak2 balik kem ituh. bukan kerana aku da berubah tetapi kerana aku amat penat yg tak hilang dan kemalasan nk berpikir secara bes dan logik dan memberansangkan.

paling penting, nk tydo seblum aku benar – benar bersedia utk menghadapi peperiksaan pertengahan tahun ini. aku jugak plan nk study kul 4/5 pg nnt. harap2 berjaya! pastu nk bt revision lagikk.. huwaaaaa… too much things to do to list it out!! erghhhh…

ps: aku da 2 ari kurng berckp dgn weird. aku miss dia!

pssttt.. tepi tu gmbr dia.

2 thoughts on “Minggu saye slalu terlajak tidur!

  1. nur says:

    hahhah.. ==
    penin gak bler memikirkan mid yer exam ini..

    ughh!!
    ………
    n da gambar is nice oso.. tapi lagi nice kalu nampak pic gedabak die kan^^[means mker die].. hehehe..

Leave a Reply

