keliru.

nk dijadikan cerita. hari nih aku da keliru. ehh tidakk.. aku keliru beberapa hari yang lalu. meh meh aku citer knape.

well, kat sek aku nih. ade kembar, lelaki dan name mereka ialah hassan dan hussin. mse awl2 tahun uh susah nk bezakan sbb dua2 pelajar biase. le nihh.. sorang da jadik pengawas, si hussin and well,, si abg, hassan masih lagi pelajar biase and super duper pemalu laa..

so, ari selasa aka Tuesday, lps assemby on the way nk naik klas uh.. hussin tegur aku. dia ckp.. “fa, merajuk ke?” aku balas la “haah” pastu bile lalu depan kelas dia dan berselisih bahu aku akan ckp “xnk kawan dgn hussin”.

mlm uh kasi arhh mesej tp pd hassan. bpk ahh bengang~~~ bile pk2 balik bru aku igt yg hassan uh abg dia. -.-” bile da terbengang uh aku foward mesej kt hussin pastu aku pesan kat hassan suro dia bgtau hussin.

anyway, aku citer pon psl pg tdy, aku jmpe hussin pastu ckp dia. aleh2 dia gtau “fa.. org da tuka no” perghh.. sabar je aku. tp aku tawu,, mesti hassan da gtau. ngeh3. diorng mmg bestla. tmbh lg dgn si aizuddin tuh..

and tdy lps paper addmath kot. ke paper est. aku merayap dgn wanie gne pas tandas. lalu kt klas hussin dan hassan,, diorang tuh asing2. sorang dpn, sorng blakang. ” gado ke bang?” hassan just senyum je.

before g merayap uh, aku minx hussin no phone bru dia. bdk2 klas dia “Sin, awek minx no tuh.” aku prasan dia bengang2 pastu dia ckp, “nnt misscall.” wakaka..

mmg mengkonfiuskan!

——————

oh ya.. another things, classmates aku ada y ckp2 blakang psl aku, eijan, jia wen dgn aliah pegi SMK Tasek Utara utk 3 seminar kecemerlangan SPM berturut2. xdelah. diorang rse x adil sbb asik kitorng je pgi.

actually, bdk uh x puas ati dgn aku sbb asik aku je pegi memane aktiviti luar sekolah. ala.. lekla.. sape suro x menonjol. lenkali result uh kene gempak cam aku. cehwaahh.. mcm gempakk sgt je. or at leasttt, gtau la cikgu.

igt bes ke pgi seminar uh? da ar panas, habis sweating all over tau x. bengang je. pastu boring lak.. aihh.. serupa baik kau duk sek pastu sit exam utk paper english, bio dgn fizik. dr aku, kne sit paper uh esok. dan aku surely xkn nk study nk mati. sbb tu hnya test. cool~

tp aku mmg x puas ati arhhh.. mmg sedp giler kn mulot kau? nk kne cili ape? wakakaka 😛

tu jela.
lgpun, cikgu latifah ckp aku cm ayam berak kapur je ari nih -.-“

ps: sape lg kuat merajuk? aku ke pian?

Leave a Reply

