library

today, I spent lot of my time with fatimah. yes! fatimah abdul razak, one of my besties. ngee~~

hri tuh, msj dia. ajak dia g library sultan ismail kt larkin hri nih. pastu,, around 11 something dia dgn parents dia amik kt umah. umi dgn ayah xde kt umah so,, kne r tumpang dia ke library uh. hehe 😀 otw uh byk borak. psl ayah. yeah.. pasal ayah dan bisnesnye.

arrived kt library around 11 lebih gak r. then bawak sgala buku naik ke atas. timah kuarkan smua paper y dia ade. then,, kitorng deciced to finish up addmath’s paper from pahang. kot. ntah ek. ke terengganu ek. ntahla.. aku pon da lupe. maklomla da tua. [klau ikut tahun hijrah, aku da 18 tahun tau! haha]

kitorng pon buat ar keje. pastu dlm kul 2 uh g solat pastu gerak g esso crik makan. haha.. mkn habis kitorng. da ar ujan, redah je. seb baik smpi skarang nih,, x saket2 lagik kepala. syukur alhamdulillah. hehe 😀 g beli junkfood je. haha. pastu redah hujan. lepak luar library smpi dlm kul 3 lebih. pastu mas0k and continue kitorng nye paper addmath uh.

bile siren da bunyi uh, trus kemas barang and lepak outside. umi called, pastu duk citer2 smpi ar umi dtg amik. singgah umah atok jap sbb mase uh mak angkat fa, cik bibah dtg umah dgn abg amil. aisehh.. dtg x gtau. cik bibah pon dtg kejap je sbb ade member dia nk dtg umah. aihh -______________-“

lpas maghrib uh, mak ayah adik2 timah dtg. ayah aku dgn ayah dia borak khusyuk abis. mcm2 citer especially psl tanah2 nih. so,, sape2 y ade nk jual tanah2 nih ke ape ke y berkaitan dgnnye,, contact ar aku. t aku kasi no tok contct bapk aku. haha.. smpi dlm kul 9 la borak2 uh. best gak ar dgr pengalaman org2 tua nih. ayah timah dgn ayah aku lebih kurang je. haha.. so,, mmg lame r spent time dgn timah hri nih. huhu.. agak bes 🙂

tu jela nk citer even cm x puas ati sket ari nih. haha.. xpuas ati sbb xpuas study. [bajet bajet, pdhal da tension dah nih] ade 2 org bdk form 2, dak tmn molek mintak aku dgn timah jd akak angkat diorang -________-” aneh2. weird, pelik, mcm2.

sekian.
terima kasih 😉

ps: sempurna – andra & the backbone, cinta ini membunuhku -D’massive

Leave a Reply

