aktiviti saya hari ini..

relaxxxsss sgt. haha. bangun tidur pon lambat. ohh ya,, aku start semula hobi aku, membaca novel. huhu. hari tuh, mak aku ade beli novel baru, Salju Sakinah oleh Zaid Akhtar. ayat2nye agak serupa dgn novel2 Habiburrahman El Shirazy. nway,, mcm menyentuh jiwa sbb ape y dialamai watak utama mcm ape y aku alami saat ini.

novel nih buat aku rase nk menyelak buku La Tahzan jdknye. InsyAllah aku akn habiskan mase aku lps SPM nih dgn buku itu. dulu trase nk bace jugak tp tidak berkesempatan. InsyAllah diberi kesempatan yang banyak selepas nih. nanti aku share la ye ape y aku dpt dr buku tuh pd korang. hehe 😀

ouh ya,, ade sape2 tahu buku rujukan tafsir quran (maksud aku, y jelaskan tafsir quran dgn mendalam) yang senang nk difahamkan tak? kt sekolah dulu ade y tulisan Hamka. tp tau2 jela y Hamka uh orang indon so,, cm susah sket. pastu,, sekolah pon da hbiskan. xkn aku nk melepak kt library sekolah tiap2 hari. nnt org pelik pulak. klau ade y nk bg pinjam uhhh,,, pucuk dicita ulam mendatangla kirenye. hehe 😀 klau takde uh,, gtaula aku karya sape pastu harganye berapa. teringin nk bce! nk mendalami ilmu al-quran sbb tafsir quran mazhab tajweed xde duet nk beli. haaaihh.. sape2 baekk hati, bglah hadiah pd saye ye ^.^

so, t infom2 ye!

Leave a Reply

