seseorang

hri nih de org ilng mood so, aku pon kne skali layankan kehilangan mo0d dia. haha. myb dia nye excuse “saye caket gigi!!” haha. semoga kamu cpt sembuh!! okeyy, myb kamu ptut cabut sje gigi itu. :)) tapi sungguh saye sedikit risau dengan ke-senyap-an kamu hari ni. kenapa ya? ttb trase kamu semakin jauh. tiba tiba saja. jgn salahkan saya.

ouh ya, ttg seseorng!! jujur ckp, aku nk bakal suami aku seperti dia. entah kenapa. walaupun sekadar pendpat yang kecil2, aku rse dia sgtlaaaa BAIK dan LEMBUT. huwaaa.. makin tambah keinginan nk berkahwin!! (hahahaha.. sungguh ntahapehape). pernah aku mengutarakan beberapa soalan kepdanya ttg perkahwinn di awal usia. dia bilang itu tidak mungkin memandangkan parent tak benarkan dn dia juga tidak mahu memikirkan hal seperti itu.

sungguh TUHAN, aku mahu org sepertinya tapi klau buleh tak mahu diriny
kerna dia umpamanya thu banyak perkara mengenai aku. XDXDXD

aku begitu kagum kerana… dia seorg yang agak hebat!! haha. hebat mane tu xdela. cume dia kadng2 buat aku STUNNED dgn kata-katanya. AMAZINGLY, aku seperti mendgr dan menerima nasihtnya. adeyh. mcm pelik sbb SELALUNYA tika aku meminta nasihat org, nasihat yang diberikan akan aku biar dibawa angin lalu. hahaha. hebat bukan? hebat dia. aku berdoa aku jump org sepertinya untuk dijadikan SUAMI. hahaha.

kerana seseorg y lain,, aku jadi susah nk terim org lain. mcm teruk je kn? mungkin byk 1st time dgn dia bt aku cm pelik bile org lain nk berkwn dgn aku. hahahhahahahaha. sungguh teruk dan bt mse ini aku rse baiklah berkawan saje. tak gitu?? hehe 😀 hidup pon aman,, tak de susah nk pk mcm2. hehe 😀 and the very ‘the thing’ that i wanna do is getting married and say no to couple or what ever the thing they called it.hahaha. tp AG ckp, klau nk org y baek,, kena jdk org y baik. fa baekkk x?

semalam aku telefon seseorg dengan alasan aku mahu no telefon hp nya. hahaha. alasan semata kerana aku sebenarnya AGAK rindu dengan dirinya yang sudah lebih 3 /4 /5 bulan aku layankan hati tak mahu berhubung kerana GERAM dengan tindakannya. AND GUESS WHAT?? aku KETAWAkan dirinya yang membawa kabar padaku dia sedang ditimpa kecelakaan. dia kemalangan jlnry di Melaka. katany nk jumpe awek.Inalillah. sungguh!! aku bukan sengaja nk gelakkan dia tp aku rse time tuh,, aku mmg sgt rse nk ketawa yang tidak boleh ditahan2. dia nk tahan bengang dia bt2 aku bengang dgn membt bicara seolah olah dia tidak mahu mendgr ceritaku. pdhl,, dia rindu aku jugak (ni perasaan aku aje 😛) hahaha. aku mmg kuat dengki org! terimalah kenyataan itu. 😛 anyway,, aku ttp bersyukur kerana dia masih hidup. aku tahu dia tahu ttg aku melalui frensternye. (ciss.. dia tahu aku tp aku tatau dia di fs. terukkn?)

berlainan jantina beberapa ‘seseorg’ di atas,, aku seolah rindu padanya dan aku tidak tahu berp aku perlu bayar utk menanggung perbelanjaan menghubunginye melalui talian TELEKOM kpd HOTLINK. hahha. naseblah tuh. byk jugk cerita. hahahhahahaha. sungguh rindu!! kemungkinan besar aku akan menemuinye dlm buln hadapan, januari 2009. tahun bru sudah!

aku menghargai kalian!! terima kasih ya!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s