50

maybe another 50 events that i should list as 2008 will come to the end. haha.

1. my bro got 4A 1B for his UPSR, and another bro got 5D 2C 1E for his PMR.
2. rindu tahap tak bertahapla dengan kawan2 kt SETA.
3. ade study mates, mira, timah,, mieza,, zati.
4. jejak smula kaki ke perpustakaan awam setelah 4 tahun x jejak.hahaha.
5. ske kt cokelat-ape-ntah-name-aku-da-lupe. beli tiap kali g library.
6. makan2 mse study dlm library.
7. accidentally bwk HP masuk periksa SPM. da ar paper last. sbb baek la tak berbunyi HP aku uh. muke kire da gabrah gak ar.
8. rase teruk giler bile da abis jwb paper addmath.
9. get annoyed easily dgn beberapa org awek. hahaha. aku mmg xreti treat org lgyk tua esp girls.
10. this year, makan fast food byk gila.
11. terBAEK dgn jiran sebla umah, Ann.
12. finally, citer dgn kak abyd about the things.
13. menipu org utk menutup sesuatu.
14. tertinggal beg sek kt sek. ntahapehape.
15. pegi ke hujung benua asia,, tg.piai la.
16. slalu nanges bile pk psl HIM.
17. birthday paling teruk dlm tahun masihi.
18. bt keje jahat dengan beberapa org.
19. bt something y leyh lemahkan ingatan.
20. xkn pna lupe kne marah dgn org kt dataran. cm ape je rse.
21. aku allergik kepd kerang & sahabatnya/kerabatnya tanpa sebab.
22. smpi skarang aku da ade 3 blog (nih blog ke 3 aku)
23. aku dgn poyony bt blog klas y akhirnya aku kick diri aku sendrik dr blog uh.
24. aku semakin hilang ingatan. ades..
25. contact Achik smula
26. yoe tibe2 jdk abg aku.
27. shah tibe2 slalu cntct aku
28. shah ajar aku bnd xbaek.
30. aku join bnd pelik. HAC itu pelik sebnrnya.
31.

haha. aku mmg da tae idea. sorry beb! t aku update la pape y patot.

Leave a Reply

