result

hurm.. hari ni keputusan PMR kuar so,, result adik aku y ke – 2 itu pon telah diketahui. hehe 😀 agak tidak memberangsangkan sbb ade 1 E anyway,, aku tawu dia da berusaha (rasenye) sehabis mungkin sb dia mmg syg gila sama cikgu Geografi dia. y len uh dia dpt 2C manekala y len nye pulak D, kire cm 5D la.. hurm.. ntahla. aku sedih gak dia dpt result cmtu. tp nk wat cmne kn? da lepas da pon. bpk aku balik2 trus ngamuk2 ugut nk pecahkan PS2. cettt. mcm bolehhhhla.

Advertisements

2 thoughts on “result

  1. nur says:

    um memang. kadang2 even gaduh camne pon.

    kalau adek kita rasa sedih.. kter pon sedeh gak kn..

    ces. btul. nas pon ksian kn adik tu.. minat nk masuk SBP. tp tak dpt masuk. sbb atleast sbp kne ade 6 A kan..

    um.. nwy rite now. result kita pulak kan.
    hoo// kecut ;(

  2. fa ; ) says:

    haah.
    tawu xpe.
    ndak2 bile dia kne marah kaw2 dgn parents (ayahla esp)

    rsenyela kne 6A.
    fa tatau sgt.
    sbb xminat pon sbp nih.
    hehe 😀

    hah,,
    y tu xya citer.
    mmg menyeramkan– result spm~~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s