Bank && Aiskrim

haha. dah lame aku xberjln kaki ke suatu tempat. actually,, skrang nih nak kuar rumah pon jarang. sbb uh cm slalu cancel bile org ajak aku kuar. kadang kadang smpi rse cm katak bawah tempurung =.= sbb aku xpna tawu jln nk pegi umah baru aku da siap. roundabout tulaaa.. hahhaha. tiada kebebasan. full stop.

aku paksa adik aku y kecik, y mls nk pegi sek agama, teman pegi bank td. haha. bank simpanan malaysia je. mcm ———- mmg aku xpuas ati dengan layanan orang bank. cett.. tau r duet y aku simpan uh sket je. well, bukan duit aku pon sebenarnya. duit orang len. haha. naseb r kn. dah ade dlm akaun aku. nk buat guane lagik. kn?

ouh yaaa,, kerajaan patut buat kad pengenalan yang lebih hebat lagik. ni x,, aku baru pakai IC uh 5tahun. cmpur nih 6 tahun dah jahanam. pastu pegawai bank tuh bleh plak ckp,, adik… IC pegi betulkan. what the ———— kau nk betulkan camne? ngeng betul. org pegi bt baru. nihla.. lemah btul. ntah hape hape.

sejak kes aku bengang dgn pegawai bank. semua pegawai bank aku anggap same je. perangai cam ——— layan orang xreti nk baek baek. rse cm nak sekeh je. balik smula pasal IC uh,, aku tanye r,, kak nk tutup akaun cmne? dia ckp,, bwk IC blablabla (smpi part nih,, aku xfhm ap dia ckp) nanti bwk RM10 blablabla… cas nk tutup akaun. pe jadah ntah. aku cm, aikk.. kene byr gak? what the ————- ngeng! aku mmg tgh geram dengan pegawai bank. pehal r biasiswa sme kne gne BSN. gunelah bank yang lebih baek sket, Maybank ke Agrobank ke. nih,, aihhh. badan berkanun ni mmg ler kureng je~

so, lps nih klau aku g BSN surely atas sebab aku nk tutup akaun. hampeh je dengan BSN ni. ntah hape hape. sape2 y pro-BSN kt sini,, sile suruh pegawai bank anda lebih bersikap lemah lembut dan baik hati okey? jangan treat orang main suke suke hati je. ckp xnk cm nk menengking plak kn. leceh~~~~

hah,, lps amik duit tuh,, mari kita laburkan~~ hahaha. aku pegi topupkan 3 org. hahahha. baek x aku? well, xdela baik sgt. tp hari tu aku ade hutang dengn kak ikin dgn MF. actually, 2 orng nih dah ckp y diorng blanje tpp uh tp cm biase r kn.. aku mmg klau ade duet, aku ganti r balik. MF ckp aku degil. kak ikin plak ckp,, apesal ganti?? pastu minx hadiah kat aku sbb bday dia hri ni. hahaha. aku blas balik,, kire tu hadiah jelah. last2 gelak bersama. cant wait to see her this sunday!!!!

yg lagi sorang uhh,, ntah knp ntah. hahaha. biarlah aku je y simpan sendrik knp aku tppkan dia. hahahhaha. dia pon pelik kot. dia siap anta msj “Eh.. ade orang topup kn kte r.. spe la tu.. gie bank pe nie?” hahahhahahahhaha.. aku ckp “—,fa trlbih duit td. tertppkan —.sorry” hahahahhahaha. so, bak kata hlovate, the rest is history 🙂 senyum manjang je msj dgn bdk kite nih. hahahhahaha.

then, pegi lepak kt tmn permainan depan sek agama. aku suro adik pegi beli aiskrim msia. haha. dah lame xmkn weyh aiskrim uh. bukan senang nk dpt dah skrang. dulu,, mase arwah atok aku sihat,, dia slalu buat. bile kitorng balik, kitorg y tibai abiskan. skrng nih da xde. sedih jee 😦 nenek sedara aku da bt jugak. 10sen satu tp ntah bile pulak aku nk pegi umah dia.kn???

aku duk kacau2 bdk2 dajah 1/2/3 y ade kt tmn uh sbb kebetulan aku smpi uh,, diorg balik dr sek agama. ade sorng bdk nihh aku ty name “muhamad syakir imran” what a nice name. dia pegi beli aiskrim pastu jln dpn aku,, aku panggil dia,“sek mane?” dia jwp “johor” aku da ——————– kau ade kt negeri mane dik skrang?? hahaha :)) gelak sakan aku. kesian bdk uh. ty dajah brp, bru dajah 2. seb baek tp aku prasan 1 thingla. bdk2 skrang nih pendek2 blaka. i mean,, xsetinggi bdk2 zaman aku sek rendah dulu. huhu. beslah.

suka suka kacau budak! hahaha. AG ckp,, kacaulah.. t dah tak dapat kacau lagi. aku pon xfhm sgt tp layan jelah abang aku y SENGET tukan. hahahhaha..

sungguh!!!! happy aku hari ni.blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

tak sabar nk pegi PD~~~blogger-emoticon.blogspot.combp aku ckp, uncle aku y call ty nk gerak pkul brp smlm dah sms tentatif program tuk ahad nih. fuyyooooooohhhhhhhhhhhh………..

handwriting =.=

ditagged lagi oleh wany di dubai.

1. Write on a piece of paper each:
-Your name/user name
-Right handed/left handed
-Your favorite word to write
-Your least favorite word to write
-Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog”
-Write down 10 bloggers that you want to tag

2. Take pictures of your work and post it in your blog.

– my name & my nickname 🙂
-right handedwakaka.. aku rse cm bes je.

– left handednot bad,,huh..

– faourite word to write.haha. kire cm trademark sejak form5.

– least word to writeyang nih aku hentam je. sbb aku rse aku tulis sme perkataan same rata 😛

– “The quick brown fox jumps over the lazy dog”
– 10 bloggers.
aku mmg ske dengki orang. hahahah. enjoy~

sepatah dua kata berkata – kata.
cmbes pulak men tulis2 nih. alhamdulillah tulisan x burok sgt 😛 syukur jugak ade klas english, klau x, msti burok tulisan aku. hahhaha.sape y kne dengki uh, sila bt tag dengan hati terbuka. okey?