Lolipop

aish…sungguh tajuk takde kaitan. cume td aku rembat adik aku punye lolipop abis dia ngamuk tapi xdela sakan ngamuk cm petang tdy bila dia paksa aku hantar dia g sek agama. hahahah. makin bahagia. senyum melerittttttt 🙂

ambil angin baru. yang pasti bes 🙂 hahaha. dah lame x outing dgn kwn2. ==” mcm katak bawah batu je gaya aku ni. opss.. cm ikan dlm aquarium lagi bes agaknya. hahaha. blh berenang- berenang. msj Myra ty free x esok, dia ckp dia keje. well, plan aku dgn timah baeeeeekkk punya. jom timah,, kita laksanakan misi kita~~

ouhh ho,, wiring umah aku dah oke. agaknyela. abg y bt wiring uh agak da bosan dtg umah aku. tdy dia dtg,, nk xnk je aku layan. haha. wth la kn dia masuk toilet xgtau. abis sgla khazanah dia da nmpk ==” hahaha. lantak dia la. hopefully pasni xjumpa lgyk dah. 😛

lagi 2 klass,, aku InsyAllah akan naik level J. skrng tgh level I146. tdy mse mak aku amik dia tanya “awak ni bila nk habis KUMON?” aku ckp pas level J ade level K,L hahahha. ade lagi 2 level b4 jdk completer. huwaaaa… nk sgt jdk completer. fatin aritu msj ty psl kumon.haha. sgt cool~

dah lebih 10 minit entry ni xbertmbh. tu jela nk citer.

Advertisements

2 thoughts on “Lolipop

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s