program hari ni.

lalalala. telah diinfom oleh kak ani mse program RILEKS. y weekend nih ade ABJZ (Anda Bijak Jauhi Zina) kt kompleks islam, JB. makanyaaa,, aku telah ke sana dgn Timah. jumpe sarah dgn aishah yusoff kt sne. ngee. jmpe wawa (dak permas jaya 3 mse program RILEKS).

pastu joinla program uh. bes gila wo.. bes y amat-amat. terbuka pintu hati segala. ngee. nk lagi program gini. ade persembahan kumpulan nasyeed. soff-one ke saff-one ke ape ke tp lebih kurang gitula nmenye.huhu.

mcm2 ilmu dpt. skrng nih tgh share ilmu uh dgn budk2 kt forum.and guess what?? one of them.kire cm rapat gak dgn aku la dlm forum uh.. break up dgn awek dia bile dgr citer tu.hm..berkesan jugak ek?

tp cm biaselahkan.benda baik ni,, bukan senang nk buat.so, bdk uh kne mcm2 gak r bile dia bg ape y aku pamerkan kat forum pd kawan dia y tgh couple. xpe xpe. kite saling support each other.okey?

biase la uh.bnd baek mmg susah weyh nk telan pe sme. rase cm kau tercekik tulang ikan pastu kau amik nasi telan kasi ilang tulang ikan uh. sakittt wo. tp t lelame.okey r.

ohhh ya,, ari ni ade sesuatu y baik telah berlaku. kemenangan di tangan aku ke? entahlah. asalnya aku mmg ade niat utk mohon sesuatu tp ntah mcmane dia pulak y mohon dulu.jap2.. ade kalah menang ke benda nih? ==” dahlah lupakan je.

diorg sme suruh aku berkwn balik.hm.. yeah.. utk org tu,, kite berkwan k? tp aku tak dpt nk konfem leyh jdk cm dlu ke x dgn kau.lalalala. tu jela.

sekian utk hari ni.bahan2 y aku dpt mse ABJZ akan di share pd post2 akan dtg.check it out ye!!!

Leave a Reply

