a.w.a.y

sbnrnye recently idea aku slalu terbantut.so,aku mungkin akan on bile aku ade idea nk mencurah ape kt blog.skrng nih rajen g tgk blog kak fynn dgn org2 y aku link jep.ttau nape.haha.naseb r tu kan.xkesah.

oh ya, aku akan away weekend nih.pegi EMI.mungkin akan jmpe Areefah.lalala.oh ya,, aku ke EMI dgn Zack, Sarah Qistina dan Fatimah. zack dgn sarah akn ke rumah aku esk pagi.cis.da esk da pon.pagi nnti dlm kul 7.30 diorg smpi r. timah lak akan diambil.huhu.

hrpnye bermakna la benda nih sme. key r.gtg.aku kne kemas2 brg.lalala.esk hari penting (tet..penting ke?tgkla jugak). oh ya,, nina pon ade esok.hrp meriah gile la.huhu.

take care sme.klau areefah jdk pegi,aku akan tangkap gambar sebagai bukti.hahaha. (WTFish la).layan jep.

sekian.terima kasih kerana membace 🙂

Assalamualaikum ~.~

2 thoughts on “a.w.a.y

Leave a Reply

