tag dr mr.ryu

ditag oleh inche Ryuzaki.

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?

– name nye kak fa’s.sbbnyeee ntah ek.cmbes je kak fa tuh.hahahaha.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

– link? lifeofagirlnamedfa. bagaimana? ntah ek.ilham dari langit. =_=

3.) Apakah method dalam penulisan blog anda?

– method? bersuka-ria.hilangkan duka.merepek.haha.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?

– blog nih tak la.sbb cmbes je gne wordpress nih.blog lain, ya!

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

– sgt byk info.hahaha.aku rse best gak la blog dia nih sbb ade byk bnd y aku tatau tp bile tgk blog dia, tahu sudah.hahahaha.jemput lah ke blog dia ye.

6) senaraikan calon yang akan di tag:

– eida

– arepM y poyo.haha.

– Bro Ghazi

– sape2 y rase2 nk bt.silaaaaaaakn.

tu je kot.haha.aku update utk pastikan korang tahu aku masih selamat walaupun aku masih bertapa dlm gua.hahaha.oh yaaa… AG really msj me after reading the previous post.terer gila aku leyh predict ape dia nk bt.hahahaha.okey.gtg.aku ske merepek je nih.

2 thoughts on “tag dr mr.ryu

Leave a Reply

