menu hari ni

okeyh.hari nih takde bt ape sgt.just blog hopping blog walking blablabla.tgk sane tgk sini.bace tu.bace ni.so, menu hari nih..

  • kari ayam
  • sambal belacan
  • sayur kacang panjang + kobis goreng

hasilnya, walla.hebat! sedap! kenyang perut nih.tolong basuh ayam je padahal.hahaha.

hari tu ade bce buku last tetralogi lasykar pelangi tajuk “mimpi-mimpi lintang : maryamah karpov” korang direkemen utk bace sbb best gila.but of course klau x bace lasykar pelangi, sang pemimpi dan edensor korang cm blur.ending tak brp puas ati sbb aku rse cm unfair utk ikal tak ………… (ok.sile bace sendrik.malas nk reveal)

mg korang kne bace buku uh.buku uh superb.aku bg 9.5 dr 10. (o.5 uh psl aku xpuas ati endingnya) mcm2 la dlm novel uh.psl Arai kawin dgn pompuan y garang2 uh, psl tukang bt kuih mati and y paling aku salute skali pasl dia buat perahu.gile ahhh.mmg semangat kental btol.jumpe lagi org2 y ade dlm lasykar pelangi.mmg superb!!! kena bace ok!

lagi ape? tu je kot.dahlah.bosan.

oh yaaaaaaaa… kenapa susah sangat nak faham dia? ok.at least, he should be someone who is predictable kan? kejap kejap macam ni, kejap kejap macam tu.adess.pening kot.ngeeee 😀 ok2.ape2 hal pon, sorry dude.

Melaka, wait for me this weekend.aish.ape aku merepekan ni?ape2 je fa.

homework yang perlu dibuat (baru sekrang ke kau nk listkan fa oi??? dasyat)

  1. tutor math bab 5
  2. soalan muafakat math – 4 set soalan yang susah gile (-.-“)
  3. english module – half done.gile mls kne bt esei.
  4. kumon for this month -.-“

korang rse aku saje crik pasal or what?

ape ape hal pon,

Ya Allah, berikan aku semangat utk study!! go go fa! you can do it!

ps: update skali skala before balik sbb siyes dah xde idea mau bebel ape lagi. (1st time type cmnih)

Leave a Reply

