dengan sarah

salam semua.sbnrnye entry sbelom ni tidaklah mengambarkan ape2 progression terhadap homework aku yang bergunung ganang.hahaha.tp xpe.bak kata amirfazwan, semangat itulah yang penting dlm hidup nih.hahaha.poyo kejap.

sbnrnye leps type entry uh, zack ajk kuar.so, saye pon keluarlah dari rumah dgn perasaan tidak berslh sbb tdk buat homework.haha.pdhal mase uh da bukak da note math utk bt reference sbb tak paham soklan math dlm buku tutor uh.tp apakan daya tarikan dari ukhuwah yang terbina lebih kuat dari tarikan soklan2 math y menarik.huhu.menarik ke?

hari nih lgilah harapan setinggi ledang mahupun gunung pulai untuk saye siapkan homework sbbnye leps zohor pon saya telah ke rumah sarah qistina, bdk kmm.hahahahaha.smpi rumah dia, lepak2 minum jap pastu kami pon ke angsana.

tmpt pertama di tuju di angsana ialah Badan Bookstore.hm..sayangnya buku y aku cri tidaklah ade di sane.habis stock!!! geram jek.tp xpe. sbbnye aku telah membeli 4 buah buku dan harga utk smua benda ialah rm 48.90.sipi2 nk rm50.huhu.tu pon setelah diskaun sbb ahli kedai uh.huhu.

aku beli buku :

  1. maaf dari sorga – faisal tehrani
  2. offline dengan syaitan – zulkifli khair
  3. ketika cinta berbuah syurga – habiburrahman el shirazy
  4. pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul – fatimah syarha mohd noordin

overall, amat puas hati jugaklah dgn buku2 y aku beli ni.hehe 😀 sbb dah lame x beli buku, puaskan jelah hati ni.hehe 😀 right before balik, pergi bata.sbbnye nk cari sandal.dan duet mase uh tinggal rm35.00.shesh.. sandal ape jelah y dpt mse uh.hurm..lepas belek2 dgn sarah jumpelah sandal y cm girlish sket.hahah.sbb sandal y cm rocka2 uh sme rm30 ke atas.sabar jep.

so tu jelah perjalanan hidup hari ni.ehh..tak jugak.aku dah asingkan beberapa baju yang aku rsa dah tak sesuai dgn umur aku y 19 tahun nih.hehe 😀 insyAllah baju2 uh akan didermakan kepada org. (baek tak aku?) hahahaha.hmm.. key r.kazen aku nk dtg sbb nk mak aku jadi penjamin dia nk terbang ke Aussie this February. sgt jeles ok!

enjoy the pictures.

Leave a Reply

