tiada y beza

yeah..setelah seminggu tiada ape pon yang byk berbeza dr minggu y lalu.argh..apekah y aku bebelkan ni?

okey..bukanlah nk ckp ape..cume progression uh amatlah sedikit.makanya,, aku telah berazam bahasawanya aku akan mulakan projek dinamika uh esok sbbnye aku bru bongkar2 almari aku cri buku sejarah.hehe 😀 bru dpt sikitlah info utk dinamika uh.masih byk je nk kne crik.

come on fa.you can do it!!!

so, skrng nih telah dijadikan alasan  : saya takde duit utk mengelakkan diri keluar dr rumah dan berfoya-foya.hahaha.takdelah foya-foya sgt cumenye… klau da kuar uh mesti r kuarkan duit skali.adesss.

makanya…tolong jangan ajak saya keluar.sbbnye bile saye keluar..saya akan abandonkan kerja2 yang banyak itu.huhu.

you know what, i’m starting to cut down list of things to do.contohnye cm..

  1. math tutor
  2. dinamika
  3. bio mind map
  4. note math ringkaskan!
  5. kimia uh bt revision
  6. bilik uh proper sikit rupenye.

setelah ditambah tolak.jadinya mcm ni.

  1. math tutor
  2. dinamika
  3. bio mind map
  4. note math ringkaskan!
  5. kimia uh bt revision
  6. bilik uh proper sikit rupenye.

mmg tak senonoh kan? hurm.. key r.nk tydo pulak.nyte everyone.

Leave a Reply

