kalau + birthday adik

kalau anda tak mahu anak anda menipu anda, tolong jangan tipu orang lain meskipun orang lain itu bukan anak anda.

hoho.y ats tu just sbb tibe2 terpk.

btw, hari ni bday adikku y last, Syaffaa binti Kamarudin y sudahpun berumur 11 tahun.wow! sekejap sudah dia membesar tnp disedari dgn penuh sedar.lalalala.

SELAMAT HARI LAHIR YE SYAFFAA.
MOGA PANJANG UMUR DAN DILUASKAN REZEKI KAMU.

hari nih masakkan dia lasagna-home-made.rase boleh tahan tpi korang ttp xleyh order dr akula.sbbnye nanti habislah pizza hut.hahaha.kesian pizza hut ouh.

malamnye pulak pegi makan kt restoren tomyam sebla majlis.masyuk kot.haizz…byknye mkn cuti2 nih.hehe 😀 maaflah ye.makanan uh semua susah nk didapati kt KMJ nun.bersyukur jelah dpt mkn skrng nih.

td tgk berite katanye sultan johor gering dan dimasukkan ke Hospital Pakar Puteri.ohh ohh..umi dgn ayh balik2 je da kecoh2 psl jammed pe sme byk kete polis kete orng kenamaan watsoever.mungkinlah.

Tengku Mahkota pon dah angkat sumpah ke pe ntah jd pemangku sultan atas nasihat or watsoever dr pakar perubatan kt hospital nun.

jangan marah aa..walaupun mase uh belum diumumkan Sultan da mangkat, aku telah pun sedekahkan yasiin utk baginda sbbnye…kesian bile pk orang sedang sakaratulmaut.

Moga roh Sultan Johor dan Jajahan Takluknya dicucuri rahmat.Amin.

Al-fatihah.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s