4 days more

salam semua.

ape kabar ye kwn2 sekalian? haha.aku kurang sihat recently.taktahu sbb ape.heh.start dr mlm jumaat lepas sakit2 urat.haha.dah tua kot kau fa.sbb uh cmtu.hurm..sakitnye cm gilir2 seluruh badan. =_=” memula uh kaki kanan (buku lali ke bwh), esknye kaki kiri dr lutut ke bwh, pastu jari telunjuk kanan (susah gile nk bt keje), pastu jari kiri (nih y paling teruk rasenye sbb dahlah asik terjaga sbb nk buang air pastu tangan sakit sgt susah nk buka seluar pastu nangis – tkde sape pon tau aku nangis kesakitan mlm uh.haha.klau tau pon diorg bukan nk bt ape pn) and now, kaki dah ok sikit cumenya takdelah lincah sgt and tangan pon ade la sakit2 sikit sblom tdo sapu minyak sampai lebam.haha. btw, doa2kan aku sihat ye.

hurm.. aku plan nk amik test undang2 uh hari sabtu but then adik aku ckp dia da tempahkan utk aku hari ahad.aishhh..ahad lak ayah aku nak balik kluang nk bersihkan rumah atok sbb ade org nk sewa.hurm..tengoklah cmne.adik aku nk bt test undang2 hari sabtu takleyh sbbnye ade gotong royong perdana watsoever kt sekolah.mak aku cm nk pegi jugak je kluang uh.hurm..nk balik kluang jugak wlupn da tkde sape2 kt umah uh.aishh…

ouh ya..skrng nih aku tgh bace buku AKU, DIA & COKELAT by Lily Haslina Nasir.boleh tahanlah.nanti aku da habis bce aku gtau ehh best ke tak.hehe 😀 ohh dgn buku soalan nk test undang2.hahahaa. =))

hari nih super junior kluarkan 4th album diorng BONAMANA.best ouhh single diorg.dgrlah.aku nak beli albumnya tp duit lak tkde.hahaha.aku bce kt allkpop.com preorder album je dah 200,000 mangai ahh.mmg masyukkk kot.hehe 😀 Ryeowook sgt hensem ouhh kt MV BONAMA dgn kt teaser lagu.waaaaaaaa..nanti klau ade duit + keberanian, nk beli kot album diorg.hahaha.lagu diorg SHAKE IT UP pon best.hehe 😀

ouhh yaa..pasal tajuk.. tinggal 4 hari lagi seblom result diumumkan tp tak tau lah betol ke tk tarikh uh. 18 Mei 2010.rasenye btol la sbb biasenye result kuar seminggu lepas budak2 batch baru masuk matrik.aishh..seram lak bile igt.budak2 praktikum ajak g Genting and my answer is no.taktahulah.dah takde hati nk igt ape2 y ade kaitan dgn KMJ kot.bukan maksud da tnk kwn dgn diorg tp ntahlah.since I’m A FAMILY PERSON agak susah bile da duk umah nk kuar jalan2 pulak.duit pon tkde.

aishh..duit menjd masalah y agak besar untuk aku skrng nih.tkde ke mane2 jutawan baik hati nk bg aku duit secara percuma atau dgn kerja y mudah2? hahaha.ade ke kerja y senang dlm dunia nih fa oi?? kau masak nasi hari2, sidai baju hari2, lipat baju pe smua pon kau da rse susah. aishhhh.mne ade susah.senang wo.tkpe.tkpe.ni semuanya praktis nk jadi isteri solehah.amin 🙂

ouhh yaa… nanti result kuar, aku gtaulah aku dpt ape.hahaha.klau okeyh,, aku print screenkan result.klau tak, aku type je.hahhaha.serupalah uh dol.sengal fa nih.kau print screen ke type ke org tau gak result kau.hahahha.okeyh..doakan y baik2 supaya dpt course baik2 nanti.insyAllah.

so, tu jelah.tkde ape sangat y nk diberitahu kt korang2 y rajin dtg blog aku nih.hehe 😀 maklumlah dah lame tk update cm lemau lak nk update2 nih.then, enjoy the MV ya.

Leave a Reply

