result + HTD

salam semua..

hari nih pergi sekolah.sambut hari guru dgn cikgu2 y telah mengajar ktorg semua mse SPM 2008.hoho.y pegi sekolah uh aku, wani, sarah, aishah, kazen aishah, ejan, syawal, dayat and dollah.aku dtg sekolah awal la.ikut umi pagi2.bdk2 smua dtg lambat.lambat smpi tak dpt tgk persembahan.huhu.tema hari guru kali ni : VOGUE.hahaha.mmg mcm2 la cikgu2 nih pakai.lawa2 smua.huhu.

persembahan pulak boleh tahan la.diorg bt style anugerah2 uh la.ade award2 pe smua.cikgu2 y dpt award uh : cikgu fauzi, cikgu jeya, cikgu fudz, cikgu zainal dgn sorng ustazah petang (aku tk tahu name dia).budak2 5 bestari y paling tk leh blaaah seloka diorg.hahaha.tp seronok jugaklah tgk diorg.budak pendidikan khas punye persembahan pon okeyh.hehe 😀 ndak2 y lagu rossa uh.hebat ouhh!!!!!!!

kitorg bg cikgu2 y ajar uh hadiah dgn kek utk semua cikgu sdary.cikgu2 makan mse jamuan lps tamat majlis lah.ouhh..kitorg jugak plan utk jumpa lagi pasni.huhu.

ohh.patutnya result kuar esk tp bile balik dr sekolah uh prasan kt fb diorg ckp2 pasl result da kuar.so, aku pon gatal tangan pegi lah masukkan id aku kt website uh.huhu.dan keputusannye lebih dr 3 pointer.hush ckp esk mungkin smpi result kt umah so, bile result spi umah t aku gtaulah.hehe 😀 ape2 pon, aku sgt brsyukur dgn result aku.hahahahaha.cume englishla tk puas ati dpt C pulak.sengal

thats all.nyte everyone.

2 thoughts on “result + HTD

  1. wani rosli says:

    anyway happy dpt dtg skool time HTD…
    and very upset x dpt tngok persembhan semua tue…
    aperpun i’m enjoy it…

    • Fa says:

      huhu.
      tkpe.klau ade rezeki, next year kita pegi lagi ekk.
      tkpon, time2 cuti ni klau ade pape event kt sekolah, dtglah.

Leave a Reply

