a month

salam semua.

hari ni officially will be a date that show a month left before i left home.hahaha.excited but the same, worried.pray for me ok!

smlm ade tgk skit2 psl smbg bljr uh.byk jgklah nk kne sediakn.ngeh.ohh ohh..smlm mse g sekolah uh, ade small talk dgn ketua2 bidang kt sekolah esp ade sorg ckgu uh.her situation same with me.haha.tp dia bljr dkt jugaklah dr aku.maksudnya tmpt aku akn smbg berlajar lg jauh dr tmpt dia belajar.ngeh3.pastu lepas small talk uh aku rse OKEYLAH kot tercampak ke penang.adeh.pastu2, byk nasihat jugaklah dpt dr cikgu2 uh.kena aktif and blablabla.insyAllah bile tibe mase, igtlah semua.hehe 😀 mls nk list down.

yesterday night officially finished reading NOT WITHOUT MY SISTER.heh..best best.bce kt cover buku, ade gtau y the cult uh smpi skrng ade lagi dgn name : the family international.rse cm nk search sbb nk tahu tapi tkpelah.haha.mayb bile da ad kekuatan baru leyh tgk.hahaha. 🙂 ohh..btw, korang bce ar buku uh especially bile nk tahu and experience sendri suasana and rse2 bila fahaman uh cm pelik2.

ouhh hoo.. nk share 1 video ni.

suka gila part Alexander ckp ” I am a cinderella”.haha.dgn rambut dia lagi.hahaha.sbnrnye series ni best sbb kita blh belajar psl reaction tertentu mngikut jenis darah.hehe 😀 tpkan.. sikap dongho y berdarah B uh sikit2 je sme dgn aku (aku berdarah B ye) sbnrnye da habis tgk series ni. pastu bru prasan account lame uploader video ni kene suspended.maklumlah, youtube kan? thus, y account bru nih bru smpi ep 2 tu pon bru part 2 dr part 3.tkpe2.tgk je dlu.y awal2 ni pon seronok.hehehe 😀 Alexander sgt comel dgn rambutnye uh.ahaha.

ape lg ek?? ouhh ouhh… korang ape plan cuti sekolah ni??

hurm..ade sape2 tgk citer Brilliant Legacy kt tv8 every weekdays tu tak? best kan? ngeh.sbnrnye dah tkde modal nk type. 🙂

ouhhh..bru terigt nk bt post psl seseorng tp tkjd.haha.tkpela.tkde modal sebnrnye nk type psl org uh cume klau ade org yg terperasan, tolonglah jaga hati awak utk awak dan saya.bolehkan? saya suka awak tp saya tak nak bagitahu sekrang sbbnye nanti tk best.haha.apekah?? ngeh3.sudahlah fa.mengarut je.

take care semua!!!

sarangheyo~

ps :  small talk with them really comfort me! ❤

Leave a Reply

