wondering

Assalamualaikum wbt.

hurm..ade sapa2 rindu saya tk bila saya tk update blog? hahaha.gile perasan kau fa.

ouh..sempena minggu konvokesyen kt USM ni, aku ade beli 1 buku, LELAKI BERKASUT MERAH by BAHRUDDIN BEKRI and 2 helai selendang (merah dan biru) utk adik sempena baju raya.haha.blm pape da nk raye.sabar jela. hurm… sedihla tk dpt sambut puasa dgn family 😦 poyo je kau nih.mcmlah tahun lps kau smbut.ehh.tahun lps sambut ramadhan dgn family rasenye.see, fa have a low memory capacity.ape2 jela.

so, life is full of questions yet we usually cannot find the answer to all the questions that pop up in our daily life.kan? kekadang uh, aku rse cm keliru when all these ques muncul.ntah kenapa ntah, air mata sumpah ahh mmg murah gila saat2 cmtu.ouhh..smlm terpikir, kenapa kita akan kembali mencari DIA bila kita sedih pe semua? kita tak sedar yang hasil kemewahan yang kita rasa DIA y bagi kan? bila da kne tarik nikmat sikit2, bru nk cri DIA balik, nk DIA tolong kita.seb baeklah DIA mmg sgt cool utk terima kita semula kan? sedih bila kita kenang balik apa yang kita dah  buat kan?

hurm…air mata, kenapa anda begitu murah saat ini??

Tuhan, aku mohon diberikan sedikit kekuatan menghadapi apa yang Kau panggil sebagai Ujian terhadap hambaMu yang lemah ini.aku mohon diberikan sedikit ketenangan menghadapi setiap kesulitan yang Kau hadirkan kepadaku.aku mohon diberikan sedikit kesenangan hati agar aku mampu berdiri menunaikan tanggungjawabku sebagai hambaMu. ampunkanlah aku yang tidak habis habis meminta dariMu Tuhan.aku sesungguhnya hanyalah insan yang lemah yet memerlukan semua pertolonganMu.

Allah, please help me find the way – InshAllah by Maher Zain

Relax fa.maybe this is really not the right time.you have to control yourself fa.don’t worry to much.there’s always Allah by your side.please please please remind yourself about it.Don’t be sad.La Tahzan Fa.La Tahzan.La Tahzan syg.everything will be alright.

Fiza, how i miss talking to you.how i miss coming to your room.kenapa kita jauh terpisah ni syg? i miss to spill everything to you.seriously, sngt2 rindu.remember the time you come to my house just because i call you and u hear me crying.how i wish you are beside me now.

it was me.it was my fault.it was my mistake.

sekian.

ps: saya rindu Nurulfateemah Razak, Haffizah Ramli, Lyshaimin Nazhikka Aidirishka.

pps : I should be HAPPY, RAMADHAN is just around the corner.

2 thoughts on “wondering

  1. zafiqa says:

    salam fa,
    jgn sedey2 tau…ingatlah Dia sentiasa tengok dan perhati fa, sentiasa beri kasih sayang dan nikmat kpd kita semua…kita je yg sealu lalai nak ingat kt Dia…akak pun sama gak cm fa…akak doakan semoga Ramadhan yg bakal menjelang ni memberi kita seribu keinsafan untuk lebih mengingati-Nya…

    sempena Ramadhan ni, akak nak mohon kemaafan atas segala salah silap akak ye…

    regards,
    akak

Leave a Reply

