test

Assalamualaikum wbt

ape kabar kalian? ape kabar iman kalian? bagaimana dengan amal kalian?

cewahh..byk tanye pulak.alhamdulillah masih diberikan nyawa oleh Allah SWT utk terus menghirup udara (bak kata kak Amat, menghirup oksigen yang begitu byknye tnp dichargekan sesen pon). cumenya perasaan nk demam uh adelah.malam tadi, kaki dah sejuk, kepala dah panas2.heee ;D ade je nk ponteng kuliah 3 jam pagi ni tp dgn semangat yang kental, menapaklah saya ke kuliah (hahaha.hyperbola sungguh)

so, hari ni during math’s class, we had a test.yes~! a test.suppose to be a basic test tapi…ceh ceh..mesti ade tpikan.. hurm..biasalah tu.hurm…tp ntahlah.tktahu full mark ke half mark (mintk dijauhkan) ke tkde mark ke (mintk dijauhkan sgt3). soalan awal2 uh boleh jwp lagila.dah hujung2 uh, kureng sket.ecehh.mcm byk pulak soalan.5 je kot. doa2kanlah dpt marks y baik.heeee ;D

ape lagi?? ohh.igt tk fa pena citer fa ade mslh dgn ANALYTICAL CHEMISTRY?? aishhh.masalah uh bertambah KRONIK, SERIOUS, KRITIKAL sekarang ni~!!! saya amat memerlukan seorang tutor dalam kalangan saya mahupun senior utk ajar saya ANALYTICAL CHEMISTRY ini.yeaaaaaaaaay~!!!!!!!!! tolonglah sape2 sudi 😉 mmg tkfhm lansung knp (why??? why??? why???) asl masuk kelas DR.WAN, konfem2 akan ngantok.seb baeklah topik hari ni agak senang.tidur2 pon adelah dgr sikit2 ape y DR WAN jelaskan kt depan.haha.yelah uh.cube kau ckp skrng ape kau blaja td?msti tk dpt.haha.okey2,td blaja psl acid-base equilibrium, byk equations yang senang (da pena jmpe kot before this) heeeeeee 😀 tu jela.

ape lg?? ouhh.. psl INORGANIC CHEMISTRY pulaaa,, aku ngantok jugak tp seboleh bolehnya nk stay awake sbb nk dgr citer DR FAROOK.heeeeeee ;D citer dia cmbest je.haha.ok, bru aku terasa ade diskriminasi disitu.hahaha.naseblah ye.tp ntah lah kt kelas dr.farook sedaya upaya tahan mata biar tk ngantok.klau bulan tkpuasa, konfem makan dah.makan gula2 je ye.bukan makan nasi lemak ke ape ke mase kuliah.sengal namenye tu.td kelas agak interesting sbb byk cerita.haha.mase da nk abis pon citer2 lagi.syiok~!

ouhh..smlm borak2 dgn bdk republic of 1991 cm efa dgn haiqal.okeyyyy, tkkenal pon haiqal uh sape, layan je pale bengong dia kt skype uh.huhu.borak2 psl calon suami, baitul muslim dgn efa.heeeeee 😀 its started when efa wrote somethng about a girl.a 16-years old girl married to 18/19-years old man.haha.since diorg da kawin, man la kan? hahaha.pastu kebetulan pg td jmpe CONTOH SURAT MINTA KAHWIN AWAL.lagilah menjd2 perasaannye.hahaha.

okey ape kawin awal ni? tettttttt..da ready ke? hurm..bile pk pk balik, kejap je mase berlalu.kejap je da 19.tahun dpn da 20 (opsss). da kena pk pasal kawin sgala bagai.hurm…makin besar makin kurang mslh remeh temah tp makin besar skop permasalahnya.are you ready kids?? haha.tkpelah.insyAllah when the right time comes, I’ll be ready.

utk bakal suamiku (cewahhh..pdhal ttau sape), awk tunggulah saya.saya nk siapkn diri nk jadi isteri solehah utk awak, ibu mithali utk anak2 kita (pheeewiiitttt).hurm..nanti saya sambung lagi ekk.saya pon akan tunggu awak dtg.

haha.okey2,sudahlah ngarot kt blog ni wlpun blog mmg tmpt ngarot pon.heeeeeeeee 😀 moga mendpt manfaatlah ye. selamat berpuasa semua~!

sekian.

wasalam 😉

ps : sabar itu separuh dri iman 😉

6 thoughts on “test

  1. zafiqa says:

    salam dear…
    thanks for the birthday wish…
    tertarik dgn kata-kata dlm kotak tu (untuk bakal suamiku)…hehehehehe…sangat sweet dowh…akak suka kot…
    pe lagi…hehehe…i really want to meet you dear…cam ne ek???adoi…
    anyway…good luck for your study…
    semoga ketemu lagi…

  2. hohoho best la masuk skype ada fa n haiqal..
    always korang ada 🙂
    dan best pasal kawen.ekeeekekkee..
    thanks share surat tu..mmg best laaa..hehehehe..
    aku nak buat special dedication utk bakal suami aku jugak la ;P

    • Fa says:

      haha.aku tk download ym ade prob sbb uh on skype je.
      nway, mmg best pon kan.hahaha.prasan disitu.
      cpt2 bt dedikasi uh, aku nk bce 😉
      y surat uh siyes kebetulan je.aku pon jmpe kt page kwn aku seh.

Leave a Reply

