kekacangan

Assalamualaikum wbt

hari ni sbnrnye sedih sangat sangat sebab test tadi tk dpt buat.heyy..berterus terangnya saya.tapi nak buat cmne kan?? Tuhan telah menarik nikmat kefahaman dari sejak sejak tulisan ini menjadi doa yang saya tidak sukakan subjek itu sampai bila-bila tpi saya amat memerlukan score yang baik sbgai carry mark supaya saya tak perlu carry subjek tersebut pada semester akan datang T_T please help me.AG suruh saya fokus pda final tapi..see..negative thinking betul but then its right what.how will you do so perfeeeeeeccctttlllyyyyy in your final if your tests are totally flunk?? tolong carikan jawapan.

tadi lepas test telah bernawaitu gedik nak menangis sebab totally blank formula mase jawap -.- mmg bagus gila bila blank ni.semua soalan kire kire pakai bantai dan cuba bayangkan berapa percent soalan kire2 dalam kertas test itu.almost 75%.hebatkan?? okayy..nak buat macam mane, meskipon bergedik ngade ngade nak menangis sebab tak dapat jawap dengan jayanya,, semua dah pon berlalu.heh.bajet happy je sekarang nih.takpelah.mungkin ilmu itu pon taknak dah dengan saya sebab saya pernah benci dia.huhu.

okayylah.mari lupakan pasal test itu sebabnya esok saya ade test lagi.hahaha.test calculus pulak ye. T_T hidup saya sekarang dipenuhi test.

sebenarnya nk cerita yang bila tension, asyik rasa nak makan maka saya dan roomate telah mencari kekacangan.hahaha.apekahhh?? okayy.kuaci consider as kekacang tak?? -.- disebabkan kami asyik rasa nak mengunyah tak berhenti henti, roomate saya telah membeli sebungkus kuaci.ohh.saya beli juga kacang pistacio tpi disebabkan harga mahal walaupun pack besar dan isi dalam tu sikit, kacang tersebut telah berjaya dihabiskan dalam masa beberapa jam sahaja.kacang itu sedapppp~! okayy,skrng bgtau aku ape y tak sedap di tekak kau fa?

bukan takat sebab rasa nak mengunyah tapi disebabkan bau Mamu masak burger di bawah juga telah menyebabkan perut yang telah diisi minta diisi dan diisi lagi.dem you tummy.duduk diam2 okayyy jaga nafsu sikit.

saya sepatutnya buat latihan calculus sekarang dan berlatih oral practice utk present esok.yes~! saya ade presentation dan agak agak kamu semuaaaaa, adakah saya boleh buat presentation itu dengan spontan? saya malaslah nak sediakan text sebabnya saya dah siapkan slide.makanya klau pakai slide, perlukah kita menggunakan text?? sila berikan jawapan munasabah ye.

thats all.

sekian.

ps : wiley online assignment utk chapter 9 da kuar pastu due date : 28.10.2010 -_________-

pps : minggu membunuh minggu ini.