.blh tak kalau nk mrh?.

Assalamualaikum wbt

no progression on the assignment 😛

well, nk mrh nih sbbnya ERIC dah berubah!!!! sedih sgtttt ;(

sepatutnya ade huruf besar, ABC, pastu, Abc atau abc dan 123 tpi skrng ade ABC, abc,123, dgn 2 lagi jenis tulisan ape ntah tpi bahasa Cina rasenye.huwwwwwwwwaaaaaaaaaa.tension saye.lepas tu, saye cam rase ERIC dah bertambah berat.kenapa? kenapa?!!! huwaa..ke sebab saya dah lame tak jmpe ERIC menyebabkan saya rse Eric dah berubah?! byk lagi saya tak puas hati dengan keadaan Eric sekrang!

Tuhan, tolong jadikan saya seorang hamba yang bersyukur ya tuhan.sabarlahkan saya dengan setiap dugaan yang menimpa diri ini 😀

Leave a Reply

