.a day out and bbq chicken?.

Assalamualaikum wbt

hari tu pagi pagi fiza dah call.seb baek dah bangun.dia call ajak pergi Larkin jumpe si Ajeez.ingatkan kenapalah.rupanya nak jumpe Ajeez.dahlah mase call tu siap cakap tengah kat kedai beli barang nak masak pe sme.pergh..dah boleh kawin kawan aku sorang ni padahal aku time tu duk online tengok cerita korea je.haha.

pastu dalam 10 lebih tu dia picked aku la kan dengan kereta pastu off we go to Larkin.adik dia, Hazmira kot ikot skali.okayy.aku tak hafal name adik beradik dia. -.- pastu sampai larkin tu tunggu Ajeez macam tunggu apa je.well, aku tak tahulah dia duduk ceruk mane sampai kitorang duk depan McD tak nampak dia.agak lama jugakla tunggu dia tu.

Ajeez nampak kitorang je terus cam..okay..jom masuk McD luar panas.pastu beli aiskrim dengan fries.makan makan then borak pe semua pastu hantar adik fiza ke sekolah.baek tak kitorang?? hahaha.tapi waktu tu dah terlambat so mungkinlah adik dia akan kena denda sebab pakai inai -.-

pastu pergi Jusco Bukit Indah sebabnya si fiza nih nak usha fon baru. ^^, aku pon temanlah.pegi Nokia store.si Ajeez dah ntah ke mana mana sebab dia cam bosan je.tapi sebenarnya memang cam bosan je Nokia store kt JJ Bukit Indah tu sebabnya pekerja kat situ tak approach kitorang pon,senang cakap, pekerja tu cam tak promote ape ape pon.just diri diam kat situ je -.-”

pastu disebabkan lapar kitorg pon jalan jalan kt Restaurant Road kt dalam JJ tu pastu decide untuk masuk BBQ Chicken konon sebeb BEAST endorsed CF utk BBQ Chicken ni padahal memang harapan jela nak jumpe kan,, mereka tu di KOREA, guwe ini di Malaysia.so…kami pon duduk2, sat g mse tukar tmpt duduk tu, si Wieya datang.ngee 😀 datang dan amik order tapi time tu mmg kena bahan dengan Ajeez je sebab wieya cam.. “ni Farhah kan??” aku dah…ngee.aku mne ah ingat.well.aku kan pelupa -.-” amik sebijik.malu je.

now..saksikan what we eat okeyyy?~!

mine

Ajeez's

 

Fiza's

kitorng ade order Pop chicken untuk appetizer denga chicken wings.tapi tak sempat nak amik gambar.hahaha.so, pengembaraan aku berakhir bila Fiza hantar balik rumah.ngee.Ajeez dah pening dah dengan jalan sebabnya aku cakap dengan dia, ‘Ingat jalan rumah aku so that nanti aku kawin, kau boleh datang’ but then disebbkan jalan mase tu sesak sebab van kereta amik budak balik sekolah agama, fiza pusing jalan lain and ajeez was like,,cmne aku nk ingat jalan rumah kau ni fa?! haha.

lastly, Fiza hantar Ajeez ke larkin semula.haha.penatlah jalan dengn diorng ni.balik balik terus tidur pastu terjaga sebb Ajeez texted gitau thanks sebab accompany dia tadi.hahaha.you’re welcome Ajeez.

so, tu jela.next entry psl dine kat larkin bomba ye~ haha.entry dgn gmbr mknn je skrng ni 😛

salam 😉

ps: disebabkan dah tak amik ubat, my hand returned its ‘old’ conditions and my legs are now started to ache.

Leave a Reply

