.putih.

Assalamualaikum wbt

hari ni nak cerita pasal lagi sekor kucing yang ade kt rumah ni menggantikan Fluffy yang dah mati ;( kitorang amik kucing putih ni dari atok.ngee 😀 name kucing tu putih sebab dia warna putih.mase kt rumah atoklah.lenih dah balik rumah, warna dia dah tak putih sangat macam mase kitorang tengok kt rumah atok.redha jela.

memula putih ni cam takut takut je nak main dengan shimo.shimo pulak suka je nk sniff sniff putih ni.putih akan mengiau pasatu cam halau2 shimo.sian shimo.putih ni best sebab suka orang gosok2 dia.hahaha.macam kucing2 sepatutunya.pastu putih ni suka orang garu2 kt bahagian kepala dia.baek je.the best thing is putih suka mandi.hahaha.tak macam shimo.ngee 😀 shimo bising gila klau mandi.isk isk isk. sekarang nih dah ok dah shimo dengan putih.makan pon dah boleh sama sama.masa awal2 tu shimo garang bile time makan.haha.pastu shimo selalu cam buat bunyi klau putih datang dekat pastu slalu curi curi makan portion putih.isk isk.

gambar atas ni mase shimo dengan putih main dalam bilik.bagus betol.hahaha.shimo tengok je putih main keychain kt beg tu.haha.sengal pon ade.

dua tiga hari ni putih sakit.kesian dia.rase cam sakit perut.pastu semalam shimo pulak muntah muntah,kesian dia.last last belikan diorang mknn basah.ngee 😀 so, tu jela.penat jugak jaga kucing nih.aisshhhh -,- xpelah.kucing doakan penjaganya kan??

ohh..hari ni ade pameran dengan pertandingan kucing kat Perling Mall.so, lepas sebulan lebih cuti, bru hari ni pegi PM.haha.lame gila x pegi.so tengok2lahkan kucing2 tu sme.besar gila.bulu lebat2.tapi ade je pesen yang bulu pendek tapi corak lawa gila.suka suka 😀

so tu jelah untuk hari ni.umi tak de seminggu, ade kursus kt IAB Genting ;(

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s