.close but distant.

Assalamualaikum wbt

fuuhh..dah berabuk (?) dah la ni kononnya.hahahha.apa kabar semua?? well.sejak2 disahkan menghidap Seronegative Rheumatoid Arthiritis ni…pastu pindah rumah lagi.memang berzaman aku tak on.maaf la ye bagi yang sape sape terasa aku tak amik berat pasal korang sebab wa nak online pon takdpt bro.

well..recently, nothing much happen.makan steroid, berat badan naik pastu doc berentikan steroid and..for a week, aku terbaring je kt rumah and..pakai wheelchair nk ke mne2.memang pathetic gila woi.lg pulak time tu puasa.memang la…then then..duk umah baru mase tu, mmg tinggal sorng2 je.hahaha.aku nk g pegi toilet pon nk kuatkan badan mase tu amik mase 2 jam.hahaha.mmg gile ah.

Alhamdulillah sekarang dah okey sikit.berkat doa kawan2 (insyAllah) 😛 dengan doa orang orang soleh yang lain (chewahh..sape jela duk doakan kau fa woi?).nak kate teruk sgt tu takdela tapi nak kate sht bebeno pon xdelah jgak.merenyah banyak sangat, sakit badan la next day nye.ni pon tgh sakit belakang.nak diri pon auw auw…sebabnya semalam umi jemput cikgu2 dtg rumah so..biasalah..byk kerja nak kena buat.

ouhh ya…solat pon masih atas kerusi tapi kadang tu solat cam biasa.hehe.lepas tu sakit lutut.ngeh3.tkpela.dugaan nak baik kan?? 😛 mmg baiklah sgt.insyAllah 🙂 eh..thanksla pada mereka mereka yang sudi menemani aku mase aku sakit teruk hari tu. thanks sebab datang melawat pe semua.hehe 😀

ape lagi??? aku mohon cuti 1 sem so…kemungkinan besar untuk balik ke USM pada sem ni adalah amat tipis tpi tula…tatau lagi cuti lulus ke tak.klau ikut MC y doc bagi tu smpi 23rd je.and…skrng ni aku masih tgh sakit and..cuti yng aku mohon tu ttau cerita.ngee.ntahla.cm bosan pon ade jugak tapi ramai je yang nasihat suh duk umah bia sihat betol.lagipon, bukn ade sape sape nak tolong pon klau aku sakit teruk kt USM tu.minta mintaklah cuti lulus sebab patut ak kena ad kt kampus smpi cuti lulus tpi sbb aku dah MC then takkan aku nk balik kampus sbb cuti aku tak lulus lg (which aku berharap akan lulus secepat yang mungkin – less guilty for heaven’s sake) then balik JB balik sbb cuti aku lulus few days after that.kalau dlm tempoh aku kt sane, aku sakit, sape nk tolong? nan hadooo sape nk tolong.so..better duk umah je kan? hahaha.klau blik sane pon, xkonfem dpt dtg kelas. 😛 anggap jela tempoh aku abis MC smpi aku dpt lulus cuti tu aku ponteng.hahaha.

the truth is,, i dont want to go back to USM.

hurm….tu jela kot.to those yang tertanya2 tu..aku nak ckp aku sihat sgt tu takdela..tapi dah boleh jalan dah cumanya nak dudk bawah bersila tu payah sikit la.mne2 pegi pon cari kerusi dlu.hahaha.well.aku okey jela senang cerita tapi masih lagi berharap pada kalian agar terus mendoakan aku supaya sihat.hari tu ade dengar satu benda ni, pasal telegram tentang kematian.telegram telegram tu smua aku dah dapat.seram eden.harapnya tuhan beri kesembuhan kepada aku~

sekian saja.thanks ibu for lending me your broadband.entah bile la line tepon nak masuk kawasan rumah aku ni (sighhhh ~_~)

oh yaaa…seronoklah kan sape dapat pegi KMW smalam.bye~

salam 😉

 

2 thoughts on “.close but distant.

Leave a Reply

