.dosage.

Assalamualaikum wbt

apa kabar semua?? heeee ;D lupe pulak nk kabar kan yang hari tu appointment takde benda sangat pon. well, doc tanye itu ni cmne rate penyakit sekarang antara 1 hingga 10 and aku jawap 5. pastuuukan… doc tanye ade selsema ke ape ke and…mse tu mmg teruk gila selsema dan batuk sbb baru balik dr Genting I guess, okayy..macam ade kaitan je pulak kan?? pastu doc pon bg antibiotik untuk seminggu. sbb klau selsema or batuk kena stop makan metatroxate tu.okay..metatroxate ka apa ka lantaklahkan..doc soh stop so aku pon stop. mkn lah antibiotik tu seminggu tpi..selsema dengan batuk tk kurang sangt pon smpilah saturday. tapi aku bantai jugaklah makan ubat seminggu skali tu.yela.nk cpt baik an..kononnye.

so, skrng nih, sbb aku dah rate penyakit aku as 5 dalam range 1 hingga 10, doc tu naikkan aku nye dosage dari 6 kepada 8 bji sehari seminggu.ngee.takdelah byk mane pon kan.sbb depa ckp blh bg smpi 10 biji sehari tpi tkpena  lagi diorg bg patient byk cmtu lgipun, ubat tu ubat cancer -,- yeah..ubt pesakit kanser tpi sbb sakit aku tkde specific ubat, aku pun mkn jelahkan ubat tu.

then..i realized it wasnt a big deal after all 😛

oh yaa…my cheese tart looked ugly. i wont share the picture but then the taste is AWESOME.ahahaha.awesome sbb…aku y bt kan?! mestilah.okay.too much rants here 😀 nk update 10days 10pictures ni.

take care and be kind to one another (hey..i watched ellen too)

salam 😉

Leave a Reply

