.holidays.

assalamualaikum wbt

hai semua! semangat tak ai? lalalala…memandangkan cuti sem dah bermula.well, tkdela bermula sangat pon sebabnya minggu exam utk UTM sebenarnya smpi minggu dpn. tpi sebab budak course aku abis paper awal, cuti awal la.ye dak? tapi too bad aku kena datang awal sket naik sem bulan sembilan nanti sebab lupa weiii…lupa nak daftar subjek lab practical.memang berasas sungguh alasan aku kali ni. hahaha. memanglah utm tu depan umah aku je rajin nak balik utm awal sangat.haktiuhh..hahahha.

ape nak citer? semalam iolss bajet okay buat list bagai aktiviti sepanjang cuti ni. ntah tercapai ke tidak. meh kite review gituh list aktiviti yang terlebih rajin merancang ni.

  1. kemas bilik asrama, pulang kunci
  2. kemas nota, buku kimia dlm bilik di rumah
  3. daftar amik lesen
  4. carik duit, pergi HELLO KITTY WORLD bersama timah
  5. sleep over dengan fiza
  6. baca novel novel.
  7. stream kdrama (monstar)
  8. baking, buat sushi/kimbap roll
  9. tidur tidur dan tidur

buat masa ni tu jela perancangan hidup aku. heaven tak? malas nak rancang lelbih kang tak jadi.malu je. hahahaha. bab amik lesen tu taktaula menjadi ke tak sebab tak sampai sebulan lagi puasa wei. hahaha. ramai tak tengh amik lesen skang ni? aku malas la klau ramai ramai sangat, malu okay. tangan wa dahla crooked2 ni. kang malu je pegang stereng tak betul. bile lesen auto nak kuar ni?! aishhh…

carik duit tu boleh postpone smpi raya. pak long ckp klau belum kawin, boleh dpt duit raye so chance wa nak dapat duit raye tahun ni amat tinggi hookeeeyhhh. lalallalaa. dah dapat nanti pepandailah wa pergi hello kitty world dgn timah.lulz.cepat ler habis exam timah oi.

pastu, sleep over dgn fiza is like….am excited for it? hurm..fiza is like my best friend since matriculation college. dia jugakla yang melayankan diri ini dengan kpop.she’s almost done with her studies. jeles okay. dia minx posting johor, melaka and selangor. hopefully she get johor. senang nak hang out nanti. ahahaha. pastu dia ni bakal staf nurse ke nurse. ntahler.wa bukan paham sangat staf nurse ke nurse yang penting dia nurse la.

baking ni? hahhaha. tengokla bulan2 pose nanti kot2 la tkde keje sangat kan? buat shusi/kimbap roll tu berangan dari zaman bile ntah siap dah beli seaweed dg beras utk kimbap/sushi tu. buatnya tidak. bahan lain tkcukup kot plus aku cm tatau sangat nak selit2 ape lg dlm kimbap roll tu klau aku buat.sbb biasa letak telur, timun, lobak. so tknmpk sgt idea lain.

pulang kunci bilik tu sbb rumet aku abis exam 19hb ni so xkan aku nk kemas skng kan? kesian dia plak rse cm bilik tu ditinggalkan.padahal wa mmg selalu gila tinggalkan dia.hahahha. nak buwek camne.

lastly, pehal wa rajin plak nk explain wa punye plan ni? aishhhhhhhhhhhhhh… pasal baca novel tu.satu novel dah abis. tajuk, DIARI CINTAKU by EINA AFRINA. macam name pengetua sekolah aku je afrina2 nih. novel melayu bolehla nk lincah2. tu buku dri BIG BAD WOLF bila nak khatam woi? adoi…

so..tu jela.bajet tengah rajin ni update bebyk nti dah malas, hamik ler..sebulan tak sekali nak update.

take care semuaaaaaaaaaaaaaaaaa.annyeong!

diairi cintaku by eina afrina

diairi cintaku by eina afrina

ps: mohon ignore crooked fingers di gmbr 😛

Leave a Reply

