.game.

assalamualaikum wbt

hurm… buku ONE DAY tu belum habis baca so, tak boleh lagilah nak kupas isu2 berat dalam tu.cehh..kemain kau. then, disebabkan sekarang ni tengah cuti, which mean aku ade banyak gak masa lapang, aku telah main beberapa game secara serius.hahaha.tapi tkde serius mane pon. main kat FB je pon tkpon, main kat tab ayah.

game yang first skali ialah CANDY CRUSH. well..game ni… dah menjadi kegilaan hampir seluruh dunia. hahaha.even RyanHiga pon ade buat movie (kononnya) psl candy crush ni.best wo game ni.hahah.mmg addicted.pastu level makin lama makin susah.biasalah.mane ade game yang senang.tak gitu?

second ialah TEMPLE RUN.sebenarnya aku memula main temple run sebelum main candy crush ni.candy crush ni mak aku yang main dlu. hurm..temple run ni mak aku yang download dlu dalam tab dia tpi dia tak main sbb nervous.hahaha.lawak.pastu aku main.tgk cam syok je aku download dlm tab ayah plak. temple run dg temple run 2.temple run 2 best lgk la grafiknya apa semua.pastu temple run 2 lagi senang nak dpt coin dan challengesnya lagi senang.

third ialah CRIMINAL CASE.aku baru je main game ni kt fb dalam mase beberapa hari ni.dah level 5 dah.hahahaha. tpi tak sabar nak dapat energy bebyk sbb nak siasat crime scenes kena ade energy so…lambat sket la nk upgrade level tu.hahaha.semangat tau aku main game ni cek je bila energy nak penuh.game ni pon akak sedara aku ade suggest hari tu pastu adela 2,3 org kwn2 fb aku duk invite2..so..sebab boring kite main la kan?eceh..tkdela sebb boring sgt pon.sbbnya rse cm nk feeling2 jadi forensik /chemist gini ler.main game cmni.baru bermakna sket.lol 😛

lain lain game macam MINION RUSH. aku suspek game ni klau nak main mesti kena ade line.sbb asal aku main je klau tab ayah tu tkdpt line mesti game ni loading tak habis2.ape yang di loading pon tataula.tpi MINION RUSH ni best.sbb wa rse cm minion tu mencarut2 je bila depa bersuara.heeeeee ;D mementanglah DESPICABLE ME 2 dah nak kuar.semangatla kau nak main game ni bagai. minion ni on the mission utk jd the best minion dlm company tu thats why la.challenges tu macam bos suruh kalahkan villian yang lain2.best best.sbb name pon MINION kan..confirm ah depa ni comel2.

hahaha..entry ni tkdela benefit mane pon cumanya klau korang bosan2 taktau nak main game ape,bolehla cuba2 game2 yang aku da pena main ni k.klau korang nak suggest2 pon ok je.ade lg sbnrnye game yang aku main cam DRAGON GEMS, BEJEWELED dgn game2 psl diamond2 ni, mak aku la pengaruh. tpi game2 kat atas ni mmg semuanya best2.hehehe ;D

till then,

take care.

Leave a Reply

