.nenek baru.

Assalamualaikum wbt

pergh..tajuk dah nak gempak dah ni tapi entry ni gempak ke? lololol. anyway…hari ni nak kenalkan korang semua dengan nenek baru kita.

syamil dengan nenek baru

syamil dengan nenek baru

nenek, atok, ayah and pak ngah

nenek, atok, ayah and pak ngah

nice tak? kita pecah record la kirenya ade sampai 4 nenek. 3 nenek belah mak, 1 nenek belah ayah. nenek baru ni makcik pakcik semua pakat panggil BONDA so cucu2 panggil NENDA. ngeh3. kita kekadang panggil NEK, NENDA. macam2. cam awkward pon ade wei. nenek baru kita  ni sebaya ayah kita, sebaya mak busu kita skali. so, acane tu?nenek kita ni kerja lagi. bawak teksi. so, sesiapa yang rase macam pernah tengok tu maybe sebab korang pernah naik teksi dia. ngeh3.

atok kita baru je kawin dengan dia sbb nenek kita yang kedua tu kan dah meninggalkan. takde sape nak jaga dia so nenek baru nilah jaga dia. nenek ni ada anak angkat, Rahmat. budak ni patut2 jadi pakcik kitalah kan? tapi sebab dia kecik lagi, baru nk UPSR. kita tak panggil pon dia pakcik.mesti kelakar kalau panggil dia pakcik. ngahahahaha.

so, tu jela pasal nenek baru kita. gempak tak?

till then,

salam and take care 😉

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s