.sem baru.

Assalamualaikum wbt

apa kabar semua? ngeee. sorrylah.cerita raya tak habis lagi. nanti sambung eh. anyway, nak bagitahu…cewahh..saya dah naik semester baru. tahun 3 SSCA. amacam? merasa jugaklah tahun 3 kan? ade lagi insyAllah 1 tahun sebelum grad. tu pun kalau mampu nak ambil semua subjek yang belum diambil tu. heeeeeeeee ;D redha aje kalau kena extend pon janji habis belajar. so tired already.

anyway…. kengkawan yang 1 batch kat USM semua dah grad. ade jugaklah kot sorang dua yang sangkut tapi my clique kat sane semua grad dengan jayanya. jealous sangat so emosi pon haru biru gakla this week. ape pon, tahniah atas kejayaan anda. especially to Ana Daud, Zakiah Yahya, Masturaini, Khalid~ah, Juliana, Ana Abu Bakar, Fiza.. dan ramai lagi. tahniah korang!!!!

ape lagi? so far so good jugaklah kelas2 sem ni.tk berat sngt sbb tak dpt nk amik byk subjek sbb jadual clash. aissshhhh..sabo jela. hrp2 dptlah grad skali dengan fairy boys.klau tak, mesti sedih lagi cam skrng T_T so, itu jelah updatenya. nanti kalau rajin, wa tunaikan post entry raya eh. hahaha. dah nak raya haji dah pon.

take care.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s