Set flawless budget

Assalamualaikum. Sahabat positif.

Set ni khas untuk kawan yang nak cantik jelita tapi tak cukup duit.. Atau ada duit cukup2 je..
Boleh baca ni ya. Ramai dah try. Wow katanya

Set bajet yg ohsem ni. Sentiasa jadi pilihan. Luaran dalaman semua nak kena jaga tau .

Nak kulit cantik dari dalam. Amalkan vit c, 4 jam sekali. Jerawat kecik2 tu, semua kecut la.

Sabun avocado pulak. Bukan boleh pakai kat muka aje. Kat badan pun boleh. Baunya. Jangan cakap lah. Sampai bilik mandi pun wangi. Bau2 limau fresh gitew.

Aloe lips. Jangan pandang sebelah mata tau ualls. Kecil-kecil cili api tu.

Bukan aje di sapu dibibir aje. Kalau terkena gigitan nyamuk, sapu kan aje.

Kalau terkena minyak panas, air panas. Terus je sapu. Sangat2 sesuai kalau yang ada anak kecik tu.

Ruam pipi ke, kena gigit nyamuk. Capai si kecil molek ni. Terus sapu. Siap..

Ha.. nak dapatkan set bajet ni.

Wasap fa ya….
http://www.wassap.my/60197808125

Published by

FarhahK

A bright girl with a dream

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s