tag by eida

ditag oleh eida azmi y baik hati.

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

1. buku yang bertajuk “aishah”
2. buku yang bertajuk “khadijah”
3. buku-buku Dr.Daniel Zainal Abidin.
4. handphone baru.
5. gitar

Alasan terhadap pilihan tersebut:

1. pernah dgr cerita psl aishah, isteri nabi.nk tau lagi.
2. khadijah uh isteri nabi y hebat.
3. Dr. Zainal uh bes 🙂 dia ckp bes 🙂 dia byk ilmu psl perubatan nih.nk jdk doktor cm dia.
4. sbb handphone aku skrng nih biase2 jep.lalalla (mcm x bersyukur dow fa nih)
5. gitar uh alat muzik y pd aku lgi senang dr piano.lala.muzik itu bes.klau bleh blaja cmne nk men gitar, bleh hasilkn muzik y menyedarkan umat islam dr terus leka.cewah.

5 impresi terhadap orang yang diminati

1. selamba dia je, ckp cmtu pd dia utk cover.
2. gelak gelak dan gelak.
3. “lalalala” nh aku reply klau tatau nk ckp ape.
4. asik2 pndng dia.
5. pastu gelak gelak dan gelak lagi tp solo = sorang2.

5 perkara hebat yang pernah dilakukan

1. tlg org y kne sampuk/histeria.
2. melakukan per. jht dgn kwn baek, ayiez dan ikram.erk.patut aku tak bangga pon sbb kne mrh lg ade.kire x hebat sgtla.
3. jahanamkan laptop?
4. nmpk mcm tk study, tp result kire cm gempak gak.mcmne?
5. takde la hebat sgt sme nih. sbb paling hebat adalah aku nangis bebtul mse slot INTEAM mse kem.pdhal pak uteh tak ckp ape2 pon lagi.kak fasi da gabrah tgk aku nangis tak pasal.hebat weyh.byk kali nangis dlm mse 2 hari.sembab lebam sgala.

5 ciptaan yang paling disukai

1. dunia, walau apa pon jadik.
2. ilmu
3. manusia (family, kwn, adik2, abg akak)
4. buku buku dan buku.
5. akal

5 perkara yang dibenci

-aku takde perkara dibenci.perkara y tak disukai adela. sbb pd aku klau benci, nanti lame2 boleh suka.ini sgt tak relevan utk aku.-

5 orang yang hendak ditag

1. ariff erzanie (klau bz dgn sek, xya bt k?)
2. bro ghazi.(saje dengki)
3. bro anas (saje dengki dak bru kt blog)
4. zuhdi johan (tapena kne tagged dgn aku)
5. amirfazwan (saje je dow.xde keje)

———————-

hari ni dah 10 hb mac.lagi 2 hari je result nk kuar.hm..nk pegi amik result ke pegi kelas?