hari anugerah

hoho.korang ade bce tak psl keinginan aku.cis.ape2 jela.pasl y 5 hadiah etc etc uh.klau x igt.tgk sini. hari ni ade hari anugerah cemerlang dgn mesyuarat PIBG kt SDARY.so,, aku dpt invitation.lalallalaa.nk citer psl anugerah tapi sebelom tuuuhh nk gtau y dlm wishlist 5 hadiah uh..aku da dpt 1 hadiah dr 5 hadiah y aku nk tu.huhu.cbe teka aku dpt y mane?? well,, of course la aku dpt y buku bertajuk “AISHAH” tuh.coolio seh.

so, hari anugerah dgn mesyuarat PIBG.bpk aku dilantik jdk YDP ==” mak dayat lak jdk NYDP. what the…. hahahahaa.okey.agak kelakar la jugak.bpk aku cm “ni sekolah anak beranak” as me, my mum and my adik ade kt sekolah uh. hahaha.xkesahlah.at leasttttttt, we are family.what the fish aku merepek nih?

hurm… aku dpt utk mata pelajaran terbaek (BM, BI dgn EST) hahahaha.nampak sgt aku sukaaaaaaaaaaaaakn bahasa. haha.nk gelak!!! okey okey.stop ketawa nanti cepat lupa. hurm..tp okeyla. Cik Sosamma pon dtg gak.dia dpt utk 100% EST lulus dgn peningkatan peratus utk Ekonomi asas. mak aku dpt utk ACP dgn 100% lulus Kimia. cehh.cikgu sains utk sains tulen sme dpt penghargaan sbb bdk2 kelas aku lulus 100%. Cikgu Fudziana Farni – Fizik, Cikgu Mazliana – Biology.

pastu dpt utk 6A 4B.sarah dpt gak sbb sekolah bg smpi 4A.sarah ckp dgn aku dia rse cm tak layak dpt anugerah uh.huhu.takpelah sarah.mse ending majlis uhhhh, ade tepuk kem dgn lagu GEMURUH oleh budak2 form 5 tahun 2009. mmg cm stunned la mak ayah y dtg uh.diorg tunggu sampai abis lagu uh.

tu jela kot. mlm ade maulud lak. kt surau taman sekali gus meraikan EARTH HOUR.balik umah around before 12 (dlm beberpa minit before 12 la). best gilaa.ceramah uh menyeronokkan.hehe. nanti aku share2la ape aku dpt.huhu.

sekian.terima kasih 🙂

ps: aku dpt buku Aishah, dare to fail, kawan jgn patah semangat,kek coklat dr cikgu anidah, pendrive 4GB, plaque, sijil.tu je kot.