F to the R to the U to the S to the T

hah. amik kau!! seyesli mmg frust gilerrr minggu nih. ouh yaa.. today is not the end of the week.. yeah yeaaaahhhh… aku nangis cam ape seyh ari tuh.. hurm.. smlm arrr… ade ke patt dia ckp aku malang~~ errrghh… klau aku malang ann.. sure2 la dia da mati.. ergh.. tension giler aku tp tulaaa aku puas la bai lps nangis uh.. act bukan ape.. smlm nyep lgkk aku da nanges sket2..pasl zuhairi si cipan net tuh.. hahahaa.. saje jep.. xdelaa.. geramla bai. memula aku marah. pastu dia lak marah.. sipot btul.. seb baik suhail ade.. klau dia x de.. sah2 aku amik pisau pastu cut mne2 urat.. ergh.. 😥

ouh yaa.. aku flame shawal.. ade ke ptt dia flame wani pasl cikgu lantik wani jdk pengerusi kelab sejarah??? kambing sipot segala mcm haiwan lerrrppp… ahahhaa.. x ptt la shawal uh.. geram aku. pastu from last week, aku asik knekan raffie jep.. eyh.. silap. eyh.. btul arr.. kne kn dia. pdn mke! alaa.. bukan slalu pon.. nnt aku da pinda ke eyh bukan.. nnnt da abis SPM, rindu ar kau kt aku.. hahahaa…

erm.. skarang nih semcm blurr sket.. ndak2 bile tgk homework bertimbun timbun.. uh yeeaaahhh aku da antar paper linear law 1.. fuyooo fuyooo.. semangat baiii.. ahahahhaa.. yay..aku da mle terikut2 bahase budak2 uh.. soooooo wrong laaaaaa… ahahaha.. tp homework byk dan aku agak konfius nk stat yg mne.. nk buat addmath smpi siap. tp xde long rulerrrrrr.. ahhahaa.. alasan alasan… ape2 jelaaa…

hurm.. cmtu arr citernye.. pastu smlm.. giler punyer manjer arrrr dgn suhail uh.. kn suhail.. susah gilerr.. aku rse len sgt.. cm dia uh ade sebla.. cm slalu aku dgn ayiez.. oh ho.. cuti raye cine da stat.. aku nk rehat puas2 pastu.. study puas2 utk test 1.. aku kne ar dptkan result yg baik. sbb cikgu2 esp ckgu bm aku.. tlh meletakkan harapan yg tinggi utk aku berjaya spm nnt.. ahahaha…

key arr.. aku da stat merepek.. uh ho. de citer sindarela.. tk tv3.. best laa weyh.. ahahaha… oh ya.. ayat bwah nih aku amik kt nas nyep blog.

“Life is just a cruel word if u couldn’t understand it n heart is only an annoying thing if u know it better.. “