Hari Interaksi RKM

Assalamualaikum wbt smua.

hurm..sprti y dipost smlm, hari ni brulah sempat nk mengedik-gedik cerita psal hari interaksi rkm.apekah rkm itu ya kwn2? hurm..rkm ialah rancangan khidmat masyarakat.yeah..it is my ko-k subject for these two years.

so, smlm telah diadakan hari interaksi.utk menjalinkan hubungan hubungan baru bersama ahli baru dan lama.yeha..y aku kenal kt kumpulan aku uh si Akmallamka Muar, Wan, Syukri, Hilmi Jusoh.haha.ok, antara sbb2 kenal mereka uh, 1- mereka sekolej matrikulasi dengan aku. 2- mereka budak same kuliah dgn aku.haha.okey, kecuali syukri.syukri uh ttau la sesat dr mane, dia agak sewel.haha.tp bestla.

antara xtvt uh, bt trademark pakai kain batik/pelikat y dibw ikut kumpulan masing2.ade uh, teka tajuk lagu.hurm..lagi ape? masukkan air dlm botol.yeay~! agak best jugaklah.heeee ;D baling belon guna kain batik/pelikat alihkan botol guna tali dgn ape ntah. bowling kelapa pon ade.hehe ;D

gambar ade dah tp dlm FB.klau nk tgk, tgk kat FB la ye.hehe 😀 rsenye klau search pon boleh kot “Hari Interaksi RKM”.heee ;D oyhhh haaaa… dpt amk video satu jep.video tang men masuk air uh.tu pon ade dlm FB.klau nk tgk, komen2, boleeehh jep.hehe 😀

sekian dari saya.

laporan berita tengahari.

ps : next on the list HARI INTERAKSI KIMIA

Published by

FarhahK

A bright girl with a dream

Leave a comment