.no.no.no.

Assalamualaikum wbt

hari ni just update nk bagitahu yang progression dalam study amat slowwwwwww.mohon diampunkan kalau ade sape sape yang rase nk cekik atau nak marah budak bernama farhah sebab tidak serius dalam study beliau.okaaayyyyyy.ampun sangat sangat.insyAllah if esok panjang umur akan saya cut down semua connection saya dengan internet mahupun nikky dan fokus pada BUKU SAHAJA.hehe 😀

anyway, good news pasal hari ni pulak ialah..saya telah berjaya meng-install counter strike condition zero dalam laptop hasil culikan file dr laptop.hahaha.not so bravo action since this week is a study week and study week means study STUDY STUDY bukannya game GAME GAME. -_- tpi ntahler.cm seronok je klau terer men counter strike ni.hahahaha.bt lepas2 tension men tembak tembak orang.bang~!!!!

okaayyy..get serius fa.kau tak seram ke tengok hanis cam dah habis study je KAT semuaaaa??? bapak aahhh.gabra gua dgr dia citer pasal en.nordin tanda kertas jawapan KAT watsoever.ngeee 😀 tpiiii ke-gabra-an itu tidak mampu membuat aku beralih dari mengadap nikky.isk isk.

skrng nih gtau aku,, adakah ia satu keperluan kepada mahasiswa dan mahasiswi untuk mempunyai komputer riba/laptop/notebook/anything you wanna call this thing milik diri sendiri??? -.- see, mesti ramai yang dahh ‘errrrrr…’ sbb ttau nk jwp cmne.btol tak?

okayylahh.kita biarkan jer persoalan ini disini kerana saya perlu menelaah buku chemistry inorganic ye kawan kawan blogger skalian.hahahha.bajet je ade org bce.

newayyyy, korang suka je ehh bce pasal couple2 ni sgala bagai.dasyatlah koraangggggggg ;\

ape ape ponnnnn… let get it started and say ‘NO NO NO’ to GAMES AND MOVIES AND ENTERTAINMENT yee.. tpi hati kecil berkata, “alaaa…baru je amik drama FULL HOUSE COMPLETE EPISODES dari hanis td ;(

keylah korang, nk bce buku ni.pastu nk tydo.insyAllah esk bangun awal.tet…

sekian dari saya,

fa yang comel. (yang diambang MENTAL BREAKDOWN bak kata NANAD)

take care.

ps : tkpe fa.study smart yokkk~!

pps : naddd, cpt promote aku kt blog kau. 😛